zaterdag 21 juni 2014

HELLO SUMMER
Dat was het dan, gisteren had ik mijn laatste stage dag op een kinderdagverblijf. We hebben daarom alleen maar leuke dingen gedaan, wandelen, naar een speeltuin en mijn afscheid 'gevierd'. Ik trakteerde op oranje zoenen en wat een smeerboel werd dat, haha! De kinderen zaten er helemaal onder. 1 van de kindjes kwam bij mij met een heel groot knutselwerk en een cadeautje, die kreeg ik samen met een dikke knuffel, zo lief! Ik kreeg een pakketje van Dove, de serie met glitters. Super leuk om een bodylotion op te hebben die glittert in het licht :) Mijn laatste stage dag gisteren betekende ook het begin van mijn zomervakantie. Vanavond ga ik samen met mijn vriend naar het Tuckerville festival, een concert van Ilse de Lange en Waylon. Ik ben benieuwd!


8 opmerkingen: