woensdag 15 oktober 2014

PRIMARK SCARF LONDON
Ik ben vast niet de enige die helemaal gek is van Londen. Toen ik deze sjaal zag hangen in de Primark kon ik 'm niet laten hangen. Hij is echt super groot en kostte €6,- .. hij hing wel op de mannen afdeling, maar dat ziet niemand als je 'm draagt toch :)
Verder kocht ik deze kaart bij Xenos en ook kwam ik op een boekenmarkt dit boekje tegen met alle informatie over wat er te ontdekken en te beleven is in Londen, leuk leuk! & dat voor een euro!
kortom ; IK WIL WEER NAAR LONDEN ♥♥


8 opmerkingen:

  1. Oeijjj wat een leukerdje, en ach inderdaad geen kip die ziet dat hij op de herenafdeling hing...echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! Zo draag je Londen altijd bij je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf en dat voor zo'n klein prijsje. I <3 Primark!

    BeantwoordenVerwijderen