zaterdag 4 oktober 2014

THIS SATURDAY
Het is alweer bijna zaterdagavond! Vanochtend ben ik eerst de sportschool ingedoken, dit plan hadden niet veel meer mensen .. ik was bijna alleen! Daarna heb ik alle boodschappen gedaan voor de hele week en vervolgens pakte ik een terrasje met mijn vriend. We dronken wat bij Molly Malone, een Irish pub hier in de stad. Zeker een aanrader als je een dagje in Enschede bent :). Vanavond gaan we naar de bioscoop, de films if i stay en let's be cops worden het. Heeft iemand die al gezien?
Fijne zaterdagavond allemaal
~LOVE

6 opmerkingen:

  1. Let's be cops vond ik echt een geweldige film! Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil 'If I Stay' wel een keertje zien :) & geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke films ga je bekijken!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lets be cops is echt hilarisch! Hard op lachen bij films doe ik niet snel maar bij deze gebeurde dat toch echt hihi.
    Mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om dit te lezen, Ierse pubs zijn zo gezellig om te bezoeken, ik ben er een groot liefhebster van...leuke tip! thanx!

    BeantwoordenVerwijderen