zondag 26 oktober 2014

TRAVEL THE WORLD




































Hoi Allemaal!
Hebben jullie een leuk weekend? Het is alweer bijna voorbij helaas! Ik scrolde weer eens door mijn mobiel en er kwamen een aantal foto's voorbij die ik wilde delen :)
Maar als eerste, travel the world! Jaaa ik heb vrijdag officieel te horen gekregen dat ik volgend jaar mag stage lopen op een kinderdagverblijf in Engeland! Het lijkt me dood eng, maar tegelijkertijd een hele ervaring.
Let's do it! & ik sta op de foto met de cast van The normal heart, als echte GTST fan is dat best wel een beetje leuk hihi.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
thee & warme chocolademelk bij de Intratuin//school//mijn vriendin is bevallen van een meisje//avondje gezelligheid met vriendinnen//Beau Schneider - The normal heart//onze eerste ingerichte kast op school//nog een gezellig avondje met een vriendin♥♥

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een stage in Engeland mag lopen! Zou ik ook wel willen!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjeetje, wat een belevenis, naar Engeland om stage te gaan lopen...gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat onwijs gaaf dat je daar stage gaat lopen!
    Je krijgt gegarandeerd een leuke tijd :D

    BeantwoordenVerwijderen