vrijdag 26 december 2014

PHOTODIARY BERLIJN
Vorige week hebben mijn vriend en ik een citytrip van 4 dagen gemaakt naar Berlijn. Berlijn is vooral een stad met veel hystorische verhalen, dus als je daar van houdt is het zeker een aanrader. Iniedergeval afgelopen maandag kwamen we terug van een gezellig weekendje. We hebben ons niet helemaal aan het schema gehouden van de reisorganisatie, maar zijn lekker ons eigen gangetje gegaan. We hebben heel wat kerstmarkten gezien & winkelcentra, veel chocolademelk gedronken,  en veel groene kool gegeten, we zijn met een opblaasbare band van een hoge sneeuwhelling afgegleden, we hebben het Olympische stadion gezien, een avondtour gemaakt & ohja we waren ook nog verdwaald toen we voor het eerst met het openbaar vervoer op pad gingen haha, kortom een gezellig weekend en hier komen de foto's :)







4 opmerkingen:

  1. Wow, wat een lijstje zeg met wat je allemaal gedaan hebt! Berlijn lijkt me echt een super leuke stad om te bezoeken, ik hou er wel van als iets veel historische elementen te bieden heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf ook al in Berlijn geweest! Echt prachtige architectuur daar! ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt allemaal erg gezellig wat jullie gedaan hebben! Leuke foto's heb je genomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hè al die kerstversiering =)

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

    BeantwoordenVerwijderen