zondag 31 augustus 2014

HET REGENT, HET REGENT ....
Vanmiddag besloten mijn moeder en ik even te gaan wandelen in een bos bij ons in de buurt. Het was heerlijk weer en het zonnetje scheen tussen de bomen door. Ik maakte wat foto's van de natuur totdat het ineens super hard begon te regenen, inclusief onweer! Daar hielt ons wandelingetje op, met onze natte kleren en haren stapten we weer de auto in en nu lig ik lekker op bed met mijn laptopje. Morgen begint school weer, dat wordt wennen na al die maanden vrijheid!






















































Dit fluffy vest komt van de Primark, ik ben er nu al helemaal verslaafd aan, hij is zo lekker warm & zacht. Gelukkig hebben ze 'm in veel verschillende kleuren






Wat doen jullie op deze zondag :) ?
LOVE ~

12 opmerkingen:

  1. Oh, dat fluffy vest is zo leuk! Ik baal dat ik nog nooit naar Primark ben geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja regen zo vervelend. Maar deze week krijgen we weer mooi weer. Hopelijk heb je korte lesdagjes :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's!
    Ik heb dat vest in het zwart en wilde ook die blauwe maar was er niet in mijn maat, nu heb ik maar de oud roze genomen.
    Als ik 'm zo zie word ik weer jaloers hihi.
    Mag ik m af en toe een week? haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk, haha!
      Ik heb de roze ook maar die zwarte is ook mooi. Misschien dat ik die nog maar moet kopen haha

      Verwijderen
  4. Erg leuke foto's! Dat vest is zo mooi, staat je goed x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk vestje :) liefs irene

    www.madebyirenelouise.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige foto's zijn dit , bij dit artikle, dat vind ik leuk om te bekijken, ben dol op al die natuur kleuren....het vestje is echt super...

    xx Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Ryanne!! So glad to see you back on my blog!! I love this post, you look adorable and the fluffy cardi is amazing. <3
    xx

    http://www.stylebydeb.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit heb je aan!
    Mooie foto's ook! ♥

    BeantwoordenVerwijderen