zaterdag 22 november 2014

PINK & GREEN
Hoi allemaal!
Schan-da-lig dat ik al 3 weken niets geplaatst heb, het lijkt wel 10 x zo druk de laatste tijd op school en in m'n gewone leventje. Heel wat dingen schoten er dus bij in, ook het bloggen helaas. Maar ik heb niet stil gezeten. Ik heb elke week paardgereden, al mijn opdrachten gehaald voor school, een engelse presentatie afgerond met een 8.5, veel leuke dingen gedaan met vriendinnen zoals de stad in, lunchen, kermissen, ik heb gesport met een vriendin en we volgen nu een schema. De afgelopen 2 dagen waren ook erg gezellig ♥lees; zwemmen in een subtropisch zwembad & lekker bankhangen met een filmpje. Afgelopen woensdag ging ik samen met een vriendin na schooltijd ook nog even snel naar de Primark. Het lijkt wel of ik pyjamabroeken verzamel, ik kon het niet laten en heb weer een andere variant gekocht van een pyjamabroek waar ik al 2 soorten van had. Maaar .. ze zitten zo lekker & ik vind ze gewoon heel erg schattig!  en ohja ze zijn maar 7€ hihi.

Nu zit ik dus met die pyjamabroek op een mega groot kussen voor een warme verwarming. Verder ga ik deze avond ook niets meer doen, ook wel eens heel erg fijn!


Wat doen jullie dit weekend? :)
Liefs Ryanne

4 opmerkingen:

  1. Ohhh, wat zijn ze leuk....echt heel vrolijk om te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuke broeken, haha! <3 Zo'n dagje zou ik ook wel eens willen hebben, helaas zit ik straks weer achter de boeken... Echt vrije ontspanningstijd zit er niet meer in..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke broeken! Leuk om te horen dat je je toch geamuseerd hebt! ♥

    BeantwoordenVerwijderen