maandag 21 april 2014

LONDON

Ik heb geen idee waar ik moet beginnen, want we hebben zoveel gezien en gedaan in 1 lange dag Londen. Maar wat is het mooi .. de hele sfeer, de mensen, de gebouwen, de winkels, de pubs, gewoon alles! Vrijdagochtend vertrokken we om 5 uur richting Utrecht, vanaf daar vertrok de bus richting Calais waar we de Ferry opgingen. Helaas hebben we de eerste boot gemist dus vertrokken we met 3 uur vertraging pas later richting Engeland. Op de boot hebben we even lekker uitgewaaid en fish and chips gegeten. We kwamen na ongeveer 1, 5 uur aan in Dover en vertrokken vanaf daar weer met de bus richting ons hotel. Aankomend bij het hotel zagen we een supermarkt naast het hotel, daar zijn we gelijk heen gegaan en wat een leuke winkel! Geweldige verpakkingen en allerlei soorten chocola die ze in Nederland niet hebben. Met 3 tassen vol zijn we naar onze hotelkamer gegaan. Dag 1 zat er alweer op.

Op de boot in het zonnetje richting Engeland <3

Zaterdagochtend hadden we de wekker al vroeg staan, om half 8 gingen we eerst ontbijten. We aten toast met scrambled egg, fruit en een kopje koffie. Daarna snel naar onze hotelkamer om ons klaar te maken en om 9 uur vertrokken we dan eindelijk naar Londen. Dat we steeds dichterbij kwamen was duidelijk, rode dubbeldekkers ... overal! We reden over de Tower Bridge en mochten daarna uitstappen waar we wilden, we hebben eerst nog de Londen eye bekeken, de Big Ben, Buckingham Palace, de wisseling van de wacht was net aan de gang. Bij Piccadilly circus stapten we uit de bus. Daar begon onze looptocht, onvoorbereid gingen we weer op stap zoals gewoonlijk haha. Na al een paar winkels gehad te hebben waaronder M&M's world en Urban Outfitters, wilden we toch wel naar Oxford street. Zo gezegd zo gedaan, wat een winkels en wat druk! We zijn de hele straat afgeweest en vervolgens aan het einde wilde ik naar the Bondstreet voor Victoria's Secret. Ik kocht daar een mooie trui. Vervolgens hebben we lekkere kip gegeten met rijst in een take away box en daarna gingen we pubbs in, eerst Cambridge en daarna naar Waxy's sister, we hebben daar een lekker biertje en wijntje gedronken en liepen daarna weer richting the London eye. Omdat we de hele dag al hadden gelopen gingen we terug met de fiets taxi. Wat een lol daarop om meneer Duffer, haha!

Pub Cambridge

M&M's world

Made by Eric haha!

Oxford street

Victoria's Secret

Aangekomen bij de London eye hebben we over de Boulevard gelopen, we dronken nog een heerlijke cocktail en shotjes. Verder maakten we daar een te grappig filmpje hihi en daarna moesten we helaas weer terug naar de bus. Aangekomen bij ons hotel besloten we om nog uit te gaan in een pub naast het hotel. Met de liedjes Purple rain en sex is on fire ging het helemaal los! Na wat drankjes gingen we lekker slapen, de laatst nacht in Engeland alweer helaas!

Onze super lekkere drankjes

De volgende ochtend aten we nog snel een engels ontbijt en vertrokken om 8 uur weer richting Dover. Deze post is ondertussen al veels te lang geworden, maar dat was Londen waard hihi! xox

1. Ah wat leuk al die foto's van Londen! Ik ben pas naar Londen geweest en ik herken de sfeer helemaal, leuk!

2. Hele leuke foto's! En mooi dat je het naar je zin hebt gehad. Londen is echt 1 van mijn favoriete steden waar ik ben geweest.

3. Zo leuk <3 Ik was afgelopen vrijdag ook nog in Londen! Misschien hebben we elkaar onbewust wel gepasseerd ;) Mooie stad is het he! En het was inderdaad MEGA druk!