woensdag 26 november 2014

NOTHING REALLY MATTERS

Hoi allemaal, wat vliegt de week voorbij! Het is morgen alweer donderdag en dat betekent voor mij een dagje school en daarna weekend .. FIJN! Tot nu toe heb ik een leuke week gehad, ik heb zoals iedere week paardgereden en gesport, maar vandaag ben ik naar Duitsland geweest want ik moest nodig weer eens naar de DM. Ik heb wat make-upjes gekocht en alvast wat cadeautjes voor sinterklaas en kerst. Net hebben we samen even gewandeld ♥ en nu duik ik heerlijk m'n bedje in.
Slaap lekker ~
Liefs!

4 opmerkingen:

  1. Mmmmmm die tony chocolonely is echt heaven! Klinkt als een leuke week, geniet van je weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde dat ik ook al een kleine voorraad had aan kerst cadeau's, moet er nog aan beginnen, oeps.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondertussen is het bijna tijd om de cadeautjes te openen, juij! Ik wens je alvast een hele fijne Kerst!

    x Sara

    BeantwoordenVerwijderen